torsdag 19 mars 2009

mitt älskade hjärta.

Alexander Hovbrandt
jag hade inte en tanke på att det någonsin skulle bli vi två, ifrån första början.
Men vi började bara träffas mer och mer, och då kände jag att du var killen i mitt liv.
Det fanns ingen som gjorde mig så lycklig som du, ditt underbara skratt och ditt vackra leende, du slog allt, jag ville inget hellre en att vara vid din sida, att få hålla om dig, känna din underbara doft i min famn, jag blev så kär.
Men dagarna gick vi blev tillsammans, 5/2 20009. allting var helt underbart i början, som i alla förhållanden, där efter började vi tjafsa hela tiden, varje dag och som vanligt kom det massa svartsjuka in i bilden, vi började helt enkelt bråka om små saker.
Men det var nog i helgen jag insåg hur mycket jag älskade dig egentligen, att vi inte kan hålla på såhär längre. Denna helgen har verkligen varit helt underbar med dig, Alexander
Stunder jag aldrig kommer att glömma, stunder som alltid kommer att finnas i mitt minne föralltid.
Ibland tänker jag på vad jag gjorde för att förtjäna dig, en sån otroligt underbar och bra kille, som nu betyder allt för mig.
Jag önska man kunde säga föralltid, för det är vad jag vill. Jag vill dela mitt liv med dig, vill vara med dig föralltid. Det finns ingen som någonsin skulle kunna ändra på det.
Alla underbara sommar minnen vi kommer att skapa tillsammans, skapa ögonblick för livet
Du har mitt hjärta i din hand, och jag hoppas alltid du kommer att ha kvar det
Lämnar du mig nu, krossas hela mitt hjärta och jag kommer aldrig att bli mig själv igen
Jag älskar dig, min älskade pojkvän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar